I started something I couldn't finish

 
Sitter ensam i lägenheten i Göteborg. Har fortfarande inte börjat kalla det hemma och det kommer jag nog aldrig göra heller. Flytten hit blev inte riktigt som jag tänkt mig. Hade på något sätt fått för mig att det skulle vara kul och spännande att lämna Norrköping och komma till en ny stad med nya människor. För så har det ju varit alla andra gånger. Men den här gången blev det inte så. De här månaderna har jag bara gått omkring och saknat. Saknat Jens. Saknat mamma och pappa. Saknat alla mina fina vänner. Saknat Gibban. Men även om det inte blev som jag trodde så är jag ändå väldigt glad över att jag flyttade hit. För nu blir jag äntligen klar med min utbildning. Och så har jag insett vad jag verkligen vill. Om två månader flyttar jag tillbaka till Norrköping och den finaste jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0