Den där Joshen

Alla borde ha en Josh i sitt liv. Josh är den där personen som alltid kommer med kloka råd som att man aldrig ska säga "jag måste" utan man ska istället säga "jag behöver". Förutom när det gäller mat. Då är det helt okej att säga "jag måste", för att äta bör man annars dör man. Josh är också extra bra på att snooza, sjunga extra högt i duschen och att ha konstiga betoningar på vissa ord som exempelvis nyår och Torun. Hon blir också alltid bundis med alla kassörskor på Konsum, speciellt de som är 40+. Josh är den generösaste, snällaste, snyggaste person jag känner. Hon är så himla bra på många vis förutom en sak. Varför ska hon alltid envisas med att bo allt för många mil ifrån mig?! Det är frågan.

Kommentarer
Postat av: Freja

Jaa hon är riktigt bra den där bruden, precis som du är Sän :)

2012-02-23 @ 00:25:16
Postat av: Den där Joshen

Jag skulle inte vara sådär bra som du beskriver mig utan världens bästa vän som, trots att jag ska envisas att hålla ett halvt land mellan oss, alltid finns vid min sida <3

2012-02-23 @ 23:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0