Tillbaks till där jag kommer ifrån

Har varit själv hemma nu i fem dagar. Det är det längsta jag varit själv i den här lägenheten. Det är så himla tomt utan Jens. Tror till och med Gibert tycker det. Första natten skrämde Lina upp mig med att berätta om en hon kände som hade haft inbrott när hon sov. Den natten sov jag med plånboken under madrassen och datorn under Jens täcke. Det gäller ju att vara på den säkra sidan. Men som tur var har jag klarat mig utan inbrott. Imorn hinner jag träffa Jens en pytteliten snabbis innan jag far till Dalarna. Ska bli så himla fint att få äta god mat, umgås med mamma, pappa och världens bästa vänner.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åhå! Det hade jag ingen aning om :) Roligt att höra i alla fall. Det finns säkert någon mer som jag inte har någon koll på. Men Jonna och jag själv var de enda jag var helt säker på hade fortsatt :)

2012-04-08 @ 23:27:07
URL: http://peaceisfree.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0